luni, 25 octombrie 2010

Prima pagina...

    In sfarsit reusesc sa aduc la vedere un vis..si cateva din viziunile mele... De ceva timp incerc sa gasec forma optima pentru a afisa ce vad in fiecare obiect, ce aud in fiecare zi...si ce simt...Pentru asta aduc in lumina acest  blog, poate nu e forma optima sau poate nu voi sti eu sa ma exprim pe un blog, eu fiind obisnuit sa fiu prezent atunci cand vorbesc despre mine... Insa ceea ce voi afisa aici ,in timp, va fi exact ceea ce simt, ce vad si ce aud... Deci mai putin cred ca va conta forma sau ordinea...atata timp cat acesta sunt  eu..si blogul, oglinda ...
    Au trebuit sa treaca ani pentru a fi convins ca ceea ce fac merita expus asa ca am selectat din creatia mea numai parti pe care eu le consider demne de a fi privite, din punctul meu de vedere. Sunt probabil lucruri sau lucrari mai vechi pe care acum le tin ascunse pana si de ochii mei si nu pentru ca vreau ci pentru ca pentru fiecare lucru exista un moment, iar cand momentul lui va veni, sigur va fi o surpriza si pentru mine...
    Aici inchei aceasta prefata a inceputului meu de cariera online, cu mentiunea ca eu exist, pot fi contactat oricand si sunt alaturi de fiecare vizitator, astept pareri si mai ales critici...
   Cu respect V Alexandru

2 comentarii:

Anonim spunea...

TOT INAINTE NU STA PE LOC


KEEP WALKIN`

Alex V spunea...

Si tu?? Johnny Walker presupun..:) Trebuia sa te si recomanzi...

Arhivă blog